Type RS-F
- 1 Way : 35 35/20 CAM ANGLE 2-4K 7-9K INITIAL BITE
- 1.5 Way : 35/20 35 CAM ANGLE 2-4K 2-4K INITIAL BITE
In the RS Model, the activation pressure is applied to the same direction of the initial torque with the utilization of a coil spring. Therefore, the initial torque is set lower than the MZ model enables a smoother and quicker initial clutch plates engagement from a non operational to a fully functioning state even despite a low initial torque rating is set. The virtues of a low initial torque setting is that it enables a smooth turn even while the LSD mechanism is not activated. Because of the coil spring design, it provides overall gentle and stable operation.
The RS Springs sit inside the pressure rings which helps engage the rear lock and the number of springs can be added or subtracted for personal customization.
Type F features a FFD (flat friction disc) surface that is precision-polished with high precision to generate a uniform and smooth frictional force for a stable effect
Cusco
Cusco upphängningsdelar är utformade för att förbättra fordonets vägegenskaper vare sig de används ensamma eller tillsammans med andra Cusco delar. I kombination ger de en väldigt märkbart högre prestanda. Dessa prestandadelar möjliggör exakt justering för olika typer av motorsport och bör övervägas när originalkomponenterna inte är tillräckliga för den krävande typ av motorsport som användaren deltar i. Den kompletterar också andra högprestationsmodifikationer som fordonet har genomgått som exempelvis däck med högre grepp genom att begränsa krängning och ge mer direkt känsla av vägytan utan att få bilen att kännas onödigt stötig.