FRS, BRZ, GT86 och WRX lider alla från att under långa vänster svängar få allt bränsle att hamna bortom bränslepumpen och då lämna bränslearmaturen utan någon bränsle att suga upp vilket då kan resultera i motorras.
Notera att detta inte är en ersättare för en catch tank men är en bra lösning för att tillåta ägare att köra med mindre bränsle i tanken innan pumpen suger torrt.
Verus Engineering
2014 så gick en grupp ingenjörer ihop för att starta en resa för att revolutionera delarna som fanns på eftermarknadsindustrin. Gruppen ingenjörer som Verus Engineering består av har en bred tidigare kompetens inom motorsporten och har arbetat med IndyCar. NASCAR. World Endurance Car (WEC). inom ledande leverantörerna av motorsportindustrin och i flera ledande eftermarknads tillverkare. Denna breda kompetens tillåter Verus att tillgodose flera intressen i bilindustrin. Med genomgående tillverkning av delar med användning av Finita elementmetoden. termodynamik. värmeöverföring och Computational fluid dynamics så strövar Verus Engineering mot att tillverka eftermarknads delar som kan prestera bättre än OEM och konkurrenternas utbud.